قاضی: از هفته آینده تمریناتم را آغاز می کنم
عارف نیوز

 

 

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خدا را شکر وضعیتم خوب است و صبح و بعدازظهر فیزیوتراپی می کنم.


محمد قاضی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: شرایط پایم بهتر شده و تورم آن کاهش یافته و انشاءا... از هفته آینده تمریناتم را با وزنه زدن و تمرینات بدنسازی آغاز می کنم.

محمد قاضی در ادامه تصریح کرد: وضعیت تیم خوب است و در بازی آخر که توانستیم با 6 گل به برتری برسیم تاثیر زیادی از نظر روحی و روانی برای تیم ایجاد شد. پرسپولیس با این شرایط فکر می کنم در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد چون واقعا زحمات زیادی می کشیم تا تیم موفق شود. امیدوارم بتوانیم با نتایج خوب به روند رو به رشد تیم کمک کنیم تا به صدر جدول برسیم.

قاضی در مورد تیم ملی خاطرنشان کرد: متاسفانه با مصدومیتی که در بازی با پیکان برایم اتفاق افتاد، نتوانستم در خدمت تیم ملی باشم اما امیدوارم تیم ملی کشورمان در این دیدار حساس موفق شود. مردم همانطور که در بازی با کره حمایت کردند، در این بازی هم از تیم ملی کشورمان حمایت کنند تا با اتحاد و یکپارچگی بتوانیم در مسیر راهیابی به جام جهانی حرکت کنیم.

مهاجم سرخپوشان در خصوص مربیان پرتغالی تیم ملی و پرسپولیس گفت: مربیان پرتغالی قابلیت های خوبی دارند. من پیش از این در تیم فولاد خوزستان با یک مربی پرتغالی دیگر به نام ایناسیو کار کرده بودم و با کار مربیان پرتغالی آشنا هستم. هم اکنون هم زیر نظر کارلوس کی روش و مانوئل ژوزه پرتغالی در تیم ملی و پرسپولیس کار می کنم و هیچ مشکلی با آنها ندار


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:, :: 18:31 :: نويسنده : محمدعارف بختیاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عارف نیوز و آدرس aref4175.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 40
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 15167
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



تصاویر زیباسازی نایت اسکین